gud vet vad som hänt om hunden hade varit bunden och inte kunnat komma och skälla i tunneln

goddagens!
dagen började med en hel kvarts sovmorgon, tack och lov. sen kom jag såklart först imorse eller hur hanna? som alltid. sen så efter ungefär 45 minuter i skolan så kom madre och hämta upp mig så åkte vi den låånga biten (de är såna extrema avstånd till precis allt här) ner på stan till optikern. jag fick titta på bokstäver och prickar och sånt och dom kom fram till att jag både var närsynt och långsynt (fråga mig inte hur de hänger ihop) och så hade jag nåt brytningsfel också. jag blir officiellt miss glaceoega om 2 veckor då dom ska vara klara. ett par brillor med pensionärsglas(progressiva) ska jag visst ha som jag kan använda jämt och sen ett par extra starka som tillämpas vid läsning! kommer bli så tuff så. snart ska jag äta crepes och sedan ska jag och hanna hurtbulla oss och promenixa ner till träningen! tack och lov för att väskorna får skjuts iallafalll!
slänger upp världens i särklass snyggaste bild på mig och vivsan också minsann


Kommentarer
Postat av: me !

fiin blogg ;D

2010-06-22 @ 21:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0