inget är logiskt, inget är magiskt - och det så tragiskt

idag har jag varit med hannab :) .. vi började dagen med att äta frukost, för att sedan fixa&dona lite. sen efter en liten stund så gick vi bort till tandläkaren, jag skulle på sån hära undersökning som man är på med jämna mellanrum. när allting var klart där så gick vi hem till hanna en sväng igen och sen skjutsade birgitta in oss till valbo, så gick vi omkring där köpte bara en tröja och underkläder. så åt vi på mc donalds också där innan, sen gick vi bort till stadium och när vi var klar där så kom mamma och hämtade oss, så åkte vi hem. sen så när jag kom hem så provade jag tröjan och sådär , blev kanon :) lite senara endå så åt jag lite tacosallad, sen grejja jag lite till och nu så sitter jag här ! ska ta och titta på lite tv om ett tag och sen så blir det nog lite dator igen , =)

dagendjupatanke
jadu.. just nu är det mycket som tåls att fundera över. människor som förändras, släktingar som mår dåligt och känslor som inte går att styra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0