you are my sweetest downfall.

I have to go, i have to go. Your hair was long when we first met.

idag har jag varit i skolan och vi hade en liten avslutning på profilveckan med redovisningar, fika och lite så. vi fick sluta redan halv 12 så har varit hemma ett tag, nu sitter jag och väntar på att angelica ska sluta, blir film & mys med hon och hanna ikväll, finns nog inga som kommer upp till samma nivå som ni girls, :) <3 i morgon är det grandfinalé ala eurovision (; det taggar jag till som tusan heja heja heja sverigee&the ark ;) :)

nåt jag verkligen märkt är att man bara tycker om dig mer och mer

ju mer man är runt dig, du är så jävla klockren !!!!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0