always one foot on the ground

idag har jag varit i skolan, där var det som vanligt på onsdagar. idrott - engelska - svenska - slöjd - lunch - so - spanska. sen efter det åkte jag hem och då var det bara att göra ordning lite toast, te och juice och sätta sig ute i solen och läsa om romarna.. har prov imorgon och kan ingenting känns det som.. men det brukar gå bättre en vad jag känner att det borde.. hoppas på det den här gången med! :) snart om nåra timmar så ska jag träna, känner mig bara trött och eländig nu, så hoppas väl på att det går bra ändå. sitter nu och delar med mig av lite bra låtar för mamma och hon ser ut att digga lite iallafall , sitter och gungar på huvet :) det är väl ganska bra betyg? vi har precis käkat, kyckling/oxfilé gryta för den som ville veta! så åt vi nyss lite tårta som var kvar från pappa kalas, gottie. borde verkligen gå och läsa lite mera nu. men jag orkar verkligen inte.. fårse om jag kommer mig underfund med det där lite senare, för jag måste fast jag inte vill.

dagensdjupatanke
det finns ingen anledning att försöka ändra på något man redan har gjort,
gjort är gjort, tänk framåt, vad ska du göra annorlunda?... nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0