your hair was long when we first met

ännu en dag med hyffsat bra väder, slår inte igår då ioförsig men vem hade räknat med 20+ och sol varje dag i april ? jag tror vi överlever några svala dagar också. idag börjar jag 09:20, väldigt skönt måste jag tycka :) men o andra sidan så slutar vi inte förns 15:20 heller, och det är ju inte direkt en tid som jag föredrar att sluta, alldeles för sent,dagen är ju i princip slut när man kommer hem ... men överlever det med. senare idag vet jag inte vad det blir, jag tror jag känner för att bara ta det väldigt lungt, ska iallafall se ugly betty och desperate housewifes ikväll :) hihi annars är det väl inget nytt, jo teatern igår var jätte tråkig men ja det överlever vi också :D haha..

dagensdjupatanke
vad ska jag göra med dig? du ger inga klara vibbar om vad som gäller,
ska jag bara tro på vad du en gång sa när andra säger raka motsatsen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0