om jag kunde gömma mig under vingen på gråsparven när hon sjunger

heej hopp..
idag har faktiskt varit himla rolig, började med att spela match i valbo mot p95,  vi förlorade och jag kan inte förstå hur det gick till men det gjorde vi iallafall.. sen åkte vi och åt på mc donalds hela laget och sen bar det iväg till läkerol arena för att kolla på ggik-västerås. västerås vann med 8-7 : ) hihi.. senare nu har jag ingen som helst aning om vad som händer, ska ringa karin tror jag och fråga om hon vill hitta på något :) sånt jävla underbart väder nu förstår inte, det är ju högsommarvärme! så sjukt härligt.. imorgon så fyller pappa 45, så blir väl lite kalas här och grejer då. har precis käkat en dumlekaka, mamma hade bakat en hel del idag hihi :) jaja ha det bra !

dagensdjupatanke.
har man en gång överaskat nån åt det negativa så är det väl inte mer en rätt att man överaskar igen åt det positiva, och är man då förlåten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0